Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Авраменко В. Розвиток навчальної термінологічної лексики у процесі розбудови української системи освіти (20-ті роки ХХ ст.) / В. Авраменко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_21 Науково проаналізовано генезу навчальної термінологічної лексики в процесі розбудови української системи освіти (наприкінці XIX - на початку 1930-х рр.). Розкрито основні етапи розвитку навчальної термінолексики (кінця XIX - початку XX ст., 1917 - 1920 р., 1920 - 1933 рр.) та виявлено загальні тенденції розвитку навчальної термінологічної лексики в освітньому процесі зазначеного періоду. Висвітлено особливості становлення української термінолексики предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів. Визначено роль і значення єдиної уніфікованої термінології у прогресивному поступі національної освіти, зроблено висновки про можливість використання набутого досвіду в практиці вітчизняної школи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Авраменко В. Розвиток навчальної термінологічної лексики у процесі розбудови української системи освіти (20-ті роки ХХ ст.) / В. Авраменко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |