Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Бабенко Т. Формування інформаційної культури майбутніх вчителів історії у соціокультурному просторі педагогічного ВНЗ / Т. Бабенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - Вип. 20. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_20_4 Досліджено основні характеристики, структуру та функції інформаційної культури майбутніх учителів історії як складової їх загальної та професійної культури. Обгрунтовано педагогічну модель формування інформаційної культури майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Розглянуто теоретичні аспекти інтерпретації інформаційної та професійної культури майбутніх учителів історії. Уточнено сутність категорії "інформаційна культура майбутніх учителів", визначено критерії та рівні її сформованості. Систематизовано педагогічний інструментарій управління розвитком інформаційної культури майбутніх учителів історії й удосконалено навчально-методичне забезпечення процесу їх професійної підготовки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бабенко Т. Формування інформаційної культури майбутніх вчителів історії у соціокультурному просторі педагогічного ВНЗ / Т. Бабенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - Вип. 20. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_20_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |