Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Гнезділова К. Еволюція принципу наступності навчання в педагогічній теорії / К. Гнезділова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - Вип. 20. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_20_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гнезділова К. Еволюція принципу наступності навчання в педагогічній теорії / К. Гнезділова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - Вип. 20. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_20_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |