Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Мартинець Л. А. 
Методологічні підходи та принципи управління професійним розвитком учителів / Л. А. Мартинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 26. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_26_15
  Повний текст PDF - 184.602 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартинець Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартинець Л. А. Методологічні підходи та принципи управління професійним розвитком учителів / Л. А. Мартинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 26. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_26_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мартинець Лілія Асхатівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського