Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Мартинець Л. А. Методологічні підходи та принципи управління професійним розвитком учителів / Л. А. Мартинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 26. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_26_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мартинець Л. А. Методологічні підходи та принципи управління професійним розвитком учителів / Л. А. Мартинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 26. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_26_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |