Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Хоружа Л. Л. 
Професійна діяльність учителя крізь призму педагогічної інноватики / Л. Л. Хоружа, І. Б. Співакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_8
Проаналізовано теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.Проанализированы теоретико-методологические положения по осмыслению феномена инновационной деятельности педагога и изучению различных аспектов развития готовности учителя к пониманию и внедрению инновационного типа профессиональной деятельности. Представлены результаты экспериментального исследования о готовности учителей к ее выполнению.The article deals with theoretical and methodological issues relating to the understanding of the phenomenon of innovative activity of the teacher and the study of various aspects of readiness of the teacher to implement an innovative type of professional activity. It presents the results of experimental studies of teachers’ readiness to implement it. The basis for the revitalization of the teacher in understanding and implementing pedagogical innovations in modern conditions is qualitatively new management of methodical work of an educational institution. Defining innovative component technologies in the content and methodology of the teacher CEI is an urgent task vocational teacher education.
  Повний текст PDF - 470.319 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хоружа Л.
  • Співакова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хоружа Л. Л. Професійна діяльність учителя крізь призму педагогічної інноватики / Л. Л. Хоружа, І. Б. Співакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хоружа Людмила Леонідівна (педагогічні науки)
  • Співакова Інна Борисівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського