Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Вознюк О. В. 
Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти / О. В. Вознюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_3
Зафіксовано, що еталонною освітньою системою є така система, яка інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету: формування компетентного фахівця, патріота-громадянина та гармонійної особистості. Рекомендовано, що найбільш повною й довершеною педагогічною моделлю має бути така холістична парадигма, котра забезпечить реалізацію (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) вищезазначених цілей. Це можливо завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Зроблено висновок, що творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як системи та суспільного інституту. Зафиксировано, что эталонной образовательной системой является такая система, которая интегрально-комплексным образом реализует триединую цель: формирование компетентного специалиста, патриота-гражданина и гармоничной личности. Рекомендовано, что наиболее полной и совершенной педагогической моделью должна стать такая холистическая парадигма, которая обеспечит реализацию (на теоретико-методологическом и практико-технологическом уровнях) вышеуказанных целей. Это возможно благодаря формированию у учащейся молодежи способности к творческой деятельности (активности). Сделан вывод, что творчество есть главной интегральной целью образования как системы и общественного института. A system-oriented aspect of the holistic paradigm of education is analyzed, which allows to conclude that the perfect system of education corresponds to the perfect educational and social environment and integrates in a threefold aim — the formation of a competent specialist, a patriot-citizen and a harmonious personality. Due to this conclusion the most perfect teaching paradigm is a holistic paradigm. According to the universal paradigm of development we can speak about a universal model of the development of the man’s activities.
  Повний текст PDF - 378.101 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вознюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вознюк О. В. Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти / О. В. Вознюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вознюк Олександр Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського