Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Дика Н. М. 
Засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення граматики як аспект формування мовної особистості / Н. М. Дика // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_22
Висвітлено роботу над засвоєнням лінгвістичних понять під час вивчення граматики як один з аспектів формування мовної особистості. Акцентовано увагу на тому, що мовна особистість - поняття багатоаспектне, тому його охарактеризовано крізь призму структурних елементів, що слугують основою для формування мовної особистості у процесі вивчення граматики. Обгрунтовано етапи вивчення лінгвістичних понять при проходженні розділу "Граматика". Подано поетапну систему вправ, спрямовану на засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення складних речень з різними типами зв'язку.Освещена работа над усвоением лингвистических понятий во время изучения грамматики как один из аспектов формирования языковой личности. Акцентировано внимание на том, что языковая личность - понятие многоаспектное, поэтому оно охарактеризовано в контексте структурных элементов, которые служат основой для формирования языковой личности в процессе изуче¬ния грамматики. Обоснованы этапы изучения лингвистических понятий при прохождении раздела "Грамматика". Приведена поэтапная система упражнений, направленная на усвоение лингвистических понятий при изучении сложных предложений с разными типами связи.The author highlights the work on assimilation of linguistic concepts while learning grammar as one of the aspects of linguistic personality development. One of the most important problems of modern linguistics is the problem of development of linguistic personality capable for social adaptation and representation of their own individuality by means of the native language. Requirement of training a competent person with appropriate level of linguistic competence becomes a significant problem. Work on the formation of linguistic personality in the process grammar study should be systematic, coherent, structural and based on the study in the unity of language units, rules of their functioning and the process of implementation of language units in speech aspects, as well as enhancing internal reserves of students, their thinking and obtained knowledge.
  Повний текст PDF - 994.335 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дика Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дика Н. М. Засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення граматики як аспект формування мовної особистості / Н. М. Дика // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дика Наталія Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського