Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Бобрицька В. І. 
Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики / В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_5
Здійснено спробу виявити протиріччя у пошуках конкретного вираження сутності змісту і структури поняття "освітня політика"; обґрунтовано суспільний, теоретико-методологічний, прикладний рівні запиту щодо розроблення поняттєво-категорійного апарату освітньої політики; узагальнено підходи учених до здійснення глибинного аналізу досліджуваного феномену як основи для розкриття діалектичної взаємодії термінів і понять у проблемному полі освітньої політики; проаналізовано суперечності у вивченні вітчизняними і зарубіжними вченими проблеми становлення поняттєво-категорійного апарату освітньої політики в структурі досліджень феномену сучасної освіти.Осуществлена попытка определения противоречий в поисках конкретного выражения содержания и структуры понятия "образовательная политика"; обоснованы общественный, теоретико-методологический, прикладной уровни запроса по разработке понятийно-категориального аппарата образовательной политики; обобщены подходы ученых к исследованию глубинного анализа исследуемого феномена как основы для раскрытия диалектического взаимодействия терминов и понятий в проблемном поле образовательной политики; осуществлен анализ несогласованности в изучении украинскими и зарубежными учеными проблемы становления понятийно-категориального аппарата образовательной политики в структуре исследований феномена современного образования.The article attempts to reveal the contradictions occurred in the search of certain expression of the essence of content and structure of the concept “educational policy”; justifi es social, theoretical and methodological, applied aspects of the request for development of conceptual and categorical apparatus of educational policy; summarizes scientists’ approaches to the deep study of research phenomenon as a basis for investigation of dialectical interaction of terms and concepts in the problematic fi eld of education policy; analyses inconsistencies in the national and international scientists’ study of development of the problem of conceptual and categorical apparatus of educational policy in the structure of research in phenomenon of modern education.
  Повний текст PDF - 168.444 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бобрицька В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бобрицька В. І. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики / В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бобрицька Валентина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського