Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Євтух М. Б. 
Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України / М. Б. Євтух // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 4-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_3
Здійснено аналіз наукових підходів щодо сутності, змісту та структури науково-дослідницької діяльності викладача вищої школи; визначено її місце та роль у педагогічній діяльності викладачів університетів; охарактеризовано основні напрями науково-педагогічної діяльності викладача. Наголошено, що науково-дослідницька діяльність викладача пов’язана з дослідженнями науково-прикладних тем університету, кафедри, з активним залученням студентів до наукової творчості й керівництвом роботою наукових студентських гуртків і шкіл, з підвищенням наукової кваліфікації через докторантуру й аспірантуру, стажуванням в науково-дослідних центрах лабораторіях, з участю в міжнародних, українських, регіональних і внутрішньо-університетських наукових конференціях і семінарах, з написанням наукових праць різного рівня.Осуществлен анализ научных подходов к сущности, содержанию и структуры научно-исследовательской деятельности преподавателя высшей школы; определено ее место и роль в педагогической деятельности преподавателей университетов; охарактеризированы основные направления научно-педагогической деятельности преподавателя. Отмечено, что научно-исследовательская деятельность преподавателя связана с исследованиями научно-прикладных тем университета, кафедры, активным привлечением студентов к научному творчеству и руководством работой научных студенческих кружков и школ, повышением научной квалификации в докторантуре и аспирантуре, стажировки в научно исследовательских центрах и лабораториях, с участием в международных, украинских, региональных и внутренне университетских научных конференциях и семинарах, написанием научных трудов разного уровня.The article analyzes scientifi c approaches to the essence, content and structure of university teacher’s research activity; reveals its role in the process of university teachers’ activity; characterizes the main approaches to scientifi c and educational activities of the university teacher. It emphasizes that teacher’s research activity is related to applied scientifi c themes of university, department, with the active involvement of students into scientifi c creativity and leadership of research activity in research student clubs and schools, improvement in scientifi c qualifi cation through doctoral and postgraduate programs in scientifi c research centers and laboratories, participation in international and Ukrainian, regional and intra-university conferences and seminars by writing and representing scientifi c works at various levels.
  Повний текст PDF - 221.804 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Євтух М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Євтух М. Б. Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України / М. Б. Євтух // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 4-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського