Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Сорокін І. І. 
Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_16
Розглянуто питанню формування толерантності у підлітків групи ризику. Розкрито структуру толерантності, яка включає наступні компоненти: когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісний. Акцентовано увагу на міжособистісній толерантності, оскільки проблема стосунків з батьками і педагогами турбує підлітків, і вони не вважають, що існують шляхи до миру, взаємоповаги і злагоди. Зосереджено увагу й іншим видам толерантності; розкрито толерантність і в історико-культурному розрізі, і з точки зору цінності для сучасної цивілізації.Рассмотрены вопросы формирования толерантности у подростков группы риска. Раскрыто структуру толерантности, которая включает следующие компоненты: когнитивный, эмоционально-мотивационный, деятельностный, акцентировано внимание на межличностной толерантности, поскольку проблема отношений с родителями и педагогами беспокоит подростков, и они не считают, что существуют пути к миру, взаимоуважению и согласию. Уделено внимание и другим видам толерантности; раскрыто толерантность и в историко-культурном разрезе, и с точки зрения ценности для современной цивилизации.The article deals with the problem of tolerance development among teenagers in risk group. The author presents the structure of tolerance, which includes the following components: cognitive, emotional and motivational, and activity-oriented. The author focuses on interpersonal tolerance because the problem of relations with parents and teachers worries teenagers and they do not believe that there are ways for peace, mutual respect and harmony.
  Повний текст PDF - 143.176 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сорокін І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сорокін І. І. Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сорокін Ігор Ігорович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського