Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Захарова Г. Б. 
Розробка сегментно-елементної структури умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів / Г. Б. Захарова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_8
Розглянуто сегментно-елементну структуру умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів як конотативну єдність видових (об'єднаних у сегменти) та підвидових елементів. Подано розробку сегментно-елементної структури вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів, яка об'єднує чотири сегменти: когнітивно-афективний, когнітивно-змістовий, організаційно-праксіологічний та рефлексивно-аналітичний. Викладено авторську інтерпретацію наступних видів вмінь самостійно-пізнавальної діяльності (СПД): відтворювально-наслідувальних, комбінаторних, компенсаційно-оптимізаційних, пошуково-творчих умінь СПД. Базуючись на положеннях системно-діяльнісного підходу, надано характеристику кожного елементу із сегмента вмінь самостійно-пізнавальної діяльності сучасного студента ВНЗ та наочно показано твірну структуру.Рассмотрена сегментно-элементная структура умений самостоятельно-познавательной деятельности студентов как коннотативное единство видовых (объединенных в сегменты) и подвидовых элементов. Представлена сегментно-элементная структура умений самостоятельно-познавательной деятельности студентов, которая объединяет четыре сегмента: когнитивно-аффективный, когнитивно-содержательный, организационно-праксиологический и рефлексивно-аналитический. Изложена авторская итерпретация следующих видов умений самостоятельно-познавательной деятельности (СПД): воспроизводно-подражательных, комбинаторных, компенсаторно-оптимизационных, поисково-творческих умений СПД. Основываясь на положениях системно-деятельностного подхода, предоставлена характеристика каждого элемента из сегмента умений самостоятельно-познавательной деятельности и наглядно представлена соответствующая формирующая структура.The article deals with the segmental and constituent structure of students’ skills in their individual cognitive activity as a connotative unity of species (joined into segments) and subspecies elements. The presentation of segmental and constituent structure of students’ skill in their individual cognitive activity which includes four segments (cognitive-affective, cognitive-content, organization- pracsiologic and reflective-analytical ones) is given.
  Повний текст PDF - 668.598 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Захарова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Захарова Г. Б. Розробка сегментно-елементної структури умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів / Г. Б. Захарова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Захарова Ганна Борисівна (1981–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського