Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Сафонова І. Я. 
Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників / І. Я. Сафонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_12
Розглянуто визначення компетентнісного підходу, компетенції, компетентності, математичної компетентності як дидактичної категорії, її сутність, обгрунтовано структуру та зміст. Визначено базовий набір математичних компетентностей випускника загальноосвітнього закладу. Зазначено, у який спосіб старшокласник може набути цих компетентностей, як їх формувати, проаналізовано окремі особливості сприймання ним математики. Підкреслено, що математичні компетентності включають різноманітні розумові процеси, інтелектуальні й практичні вміння. З'ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів старших класів, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації.Рассмотрены определения компетентностного похода, компетенции, компетентности, математической компетентности как дидактической категории, ее сущности, обоснованы структура и содержание. Определено, какие математические компетентности должен приобрести выпускник общеобразовательного заведения. Указано, каким способом старшеклассник может получить эти компетентности, как они формируются, проанализированы отдельные особенности восприятия учащимися математики. Подчёркнуто, что математические компетентности включают в себя разнообразные умственные процессы, интеллектуальные и практические умения. Объяснены особенности реализации компетентностного похода в обучении математике учащихся старших классов, на основе чего определены интеллектуальные и материальные средства его реализации.The article deals with the definitions of the competence-based approach , competence, competency, mathematical competency as a didactic category, its essence, structure and content. Mathematical competencies which must be acquired by secondary school graduate are determined. The ways which will help a senior pupil to acquire and form these competencies are mentioned; the peculiarities of studying mathematics are analysed. It is emphasized that mathematical competencies include various mental processes, intellectual and practical skills. The peculiarities of realization of the competence-based approach to senior pupils’ teaching mathematics are ascertained; intellectual and material means for its realization are defined on their basis.
  Повний текст PDF - 154.499 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сафонова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сафонова І. Я. Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників / І. Я. Сафонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сафонова Ірина Ярославівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського