Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Садова В. В. 
Напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань сучасних студентів / В. В. Садова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_11
Надано характеристику феномену фундаменталізації історико-педагогічних знань студентів. Визначено взаємозв'язки фундаменталізації історико-педагогічних знань та якості професійної підготовки майбутнього педагога, окреслено основні й допоміжні напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань у навчальному процесі вищої педагогічної школи. Висунуто пропозиції щодо класичного положення про провідну роль теоретичної підготовки у ВНЗ, яке повинно бути домінантним. Обгрунтовано, що фундаментом професійної підготовки майбутнього професіонала у вищій школі є фундаментальні науково-теоретичні знання, на грунті засвоєння яких формуються професійні уміння та навички, досвід професійно орієнтованої поведінки, професійно-ціннісні норми.Представлена характеристика феномена фундаментализации историко-педагогических знаний студентов. Определены взаимосвязи фундаментализации историко-педагогических знаний и качества профессиональной подготовки будущего педагога, намечены основные и дополнительные направления фундаментализации историко-педагогических знаний в учебном процессе высшей педагогической школы. Выдвинуты предложения, что классическое положение о ведущей роли теоретической подготовки в ВУЗ должно быть доминантным. Сделан вывод о том, что фундаментом профессиональной подготовки будущего профессионала в высшей школе являются фундаментальные научно-теоретические знания, на основе усвоения которых формируются профессиональные умения и навыки, опыт профессионально ориентированного поведения, профессионально-ценностные нормы.The article deals with characteristics of fundamentalization phenomenon of students’ historical and pedagogical knowledge. The interrelations of fundamentalization of historical and pedagogical knowledge and quality of future teachers’ professional training are determined, the main and additional ways of fundamentalization of historical and pedagogical knowledge in the educational process of higher pedagogical school are outlined.
  Повний текст PDF - 187.064 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Садова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Садова В. В. Напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань сучасних студентів / В. В. Садова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського