Наукова періодика України Постметодика


Калініна Л. М. 
Проблеми та реалії державно-громадського управління освітою на сучасному етапі розвитку демократичного суспільства / Л. М. Калініна // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 2-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_3_3
Розглянуто генезис, сутність, специфіку та законодавчо-правові засади державно-громадського управління розвитком освіти в Україні. Висвітлено історію самоврядування в Україні. Запропоновано схему взаємозв’язку органів державної і виконавчої влади та місцевого самоврядування. Окреслено природу соціального й економічного контексту виникнення проблем у процесі формування і реалізації державно-громадського управління освітою за сучасних умов. Встановлено причини виникнення проблем. Представлені шляхи їх розв’язання. Вказано, що головним завданням сьогодення є формування молодого покоління з високим рівнем людської і громадської гідності. Простежено перехідно-трансформаційні процеси у сфері освіти: від адміністративно-командної, планово-централізованої моделі управління освітою з ієрархічним підпорядкуванням освітньої галузі органам державного управління до поступового державно-громадянського на демократичних засадах у ринкових умовах.Рассмотрены генезис, сущность, специфика и законодательно-правовые основы государственно-общественного управления развитием образования в Украине. Освещена история самоуправления в Украине. Предложена схема взаимосвязи органов государственной и исполнительной власти и местного самоуправления. Определена природа социального и экономического контекста возникновения проблем в процессе формирования и реализации государственно-общественного управления образованием в современных условиях. Установлены причины возникновения проблем. Представлены пути их решения. Указано, что главной задачей является формирование молодого поколения с высоким уровнем человеческого и общественного достоинства. Прослежены переходно-трансформационные процессы в сфере образования: от административно-командной, планово-централизованной модели управления образованием с иерархическим подчинением образования органам государственного управления к постепенному государственно-гражданскому на демократических позициях в рыночных условиях.State and public administration in education: problems and realities at nowadays Genesis, essence, specific, legislative and legal principles of state and public administration of the education development in Ukraine are considered. The scheme of interconnection of bodies of the state and executive powers and local self-government ones is offered.
  Повний текст PDF - 784.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Калініна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Калініна Л. М. Проблеми та реалії державно-громадського управління освітою на сучасному етапі розвитку демократичного суспільства / Л. М. Калініна // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 2-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_3_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Калініна Людмила Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського