Наукова періодика України Постметодика


Прокопенко Н. С. 
Педагогічні вимірювання в історичній ретроспективі / Н. С. Прокопенко // Постметодика. - 2011. - № 5. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_5_7
Розглянуто основні етапи становлення педагогічних вимірювань у світі та ретроспектива проведення міжнародного моніторингового дослідження якості природничо-математичної освіти. Вказано, що коефіцієнт інтелекту (IQ) був введений в теорію педагогічних вимірювань німецьким вченим Вільямом Штерном у кінці ХІХ ст. і використовується і в наш час, а засади становлення теорії педагогічних вимірювань було закладено 1904 р. англійцем Чарльзом Спірменом. Висвітлено одне з наймасштабніших досліджень якості освіти – TIMSS (Third International Mathematics and Science Study), його завдання та напрями. Зроблено висновок, що аналіз історії становлення та розвитку педагогічних вимірювань у світі та вивчення досвіду проведення міжнародних моніторингових досліджень якості освіти може бути використаний у процесі викладання спеціальних курсів у системі післядипломної педагогічної освіти, у практичній діяльності вчителів і текстологів.Рассмотрены основные этапы становления педагогических измерений в мире и ретроспектива проведения международного мониторингового исследования качества математического образования. Указано, что коэффициент интеллекта (IQ) был введен в теорию педагогических измерений немецким ученым Уильямом Штерном в конце XIX ст. и используется и в наше время, а основы становления теории педагогических измерений были заложены в 1904 г. англичанином Чарльзом Спирменом. Освещено одно из самых масштабных исследований качества образования - TIMSS (Third International Mathematics and Science Study), его задачи и направления. Сделан вывод, что анализ истории становления и развития педагогических измерений в мире и изучение опыта проведения международных мониторинговых исследований качества образования может быть использован в процессе преподавания специальных курсов в системе последипломного педагогического образования, в практической деятельности учителей и текстологов.The main stages of the pedagogical dimensions of the world and a retrospective of the international monitoring study of mathematics education. Stated that the IQ (IQ) was introduced to the theory of pedagogical measurement German scientist William Stern in the late XIX st.i used in our time, and the foundations of the theory of the formation of educational measurement was laid in 1904, the Englishman Charles Spearman. Highlight one of the largest studies of quality education - TIMSS (Third International Mathematics and Science Study), its purpose and direction. It is concluded that the analysis of the history and development of educational measurement in the world and the study of the experience of the international monitoring of quality of education can be used in the teaching of specialized courses in postgraduate teacher education in the practice of teachers and Textual etc..
  Повний текст PDF - 425.532 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокопенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокопенко Н. С. Педагогічні вимірювання в історичній ретроспективі / Н. С. Прокопенко // Постметодика. - 2011. - № 5. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_5_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського