Наукова періодика України Праці Одеського політехнічного університету


Григорук П. М. 
Інформаційна технологія як інструмент підтримки прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 3. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_3_29
Розглянуто поняття та складові інформаційної технології (ІТ), її роль в опрацюванні даних маркетингового дослідження. Визначено модельний інструментарій складових ІТ. Наведено напрямки маркетингових досліджень та завдання, які вирішуються в межах застосування ІТ.
  Повний текст PDF - 235.918 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Григорук П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Григорук П. М. Інформаційна технологія як інструмент підтримки прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 3. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_3_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Григорук Павло Михайлович (1963–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського