Наукова періодика України | Праці Одеського політехнічного університету | ||
Григорук П. М. Інформаційна технологія як інструмент підтримки прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 3. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_3_29 Розглянуто поняття та складові інформаційної технології (ІТ), її роль в опрацюванні даних маркетингового дослідження. Визначено модельний інструментарій складових ІТ. Наведено напрямки маркетингових досліджень та завдання, які вирішуються в межах застосування ІТ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григорук П. М. Інформаційна технологія як інструмент підтримки прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 3. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_3_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |