Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Бондар А. Соціальні мережі як інструмент формування внутрішнього і зовнішнього бренду території / А. Бондар // Політичний менеджмент. - 2012. - № 1-2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2012_1-2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондар А. Соціальні мережі як інструмент формування внутрішнього і зовнішнього бренду території / А. Бондар // Політичний менеджмент. - 2012. - № 1-2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2012_1-2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |