Наукова періодика України | Психологічні науки: проблеми і здобутки | ||
Помиткіна Л. В. Поведінка споживача як предмет впливу маркетингової діяльності організації / Л. В. Помиткіна, В. В. Злагодух, К. О. Злагодух // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 2. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Помиткіна Л. В. Поведінка споживача як предмет впливу маркетингової діяльності організації / Л. В. Помиткіна, В. В. Злагодух, К. О. Злагодух // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 2. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |