Наукова періодика України Психологічні науки: проблеми і здобутки


Помиткіна Л. В. 
Поведінка споживача як предмет впливу маркетингової діяльності організації / Л. В. Помиткіна, В. В. Злагодух, К. О. Злагодух // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 2. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_2_12
  Повний текст PDF - 303.069 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Помиткіна Л.
  • Злагодух В.
  • Злагодух К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Помиткіна Л. В. Поведінка споживача як предмет впливу маркетингової діяльності організації / Л. В. Помиткіна, В. В. Злагодух, К. О. Злагодух // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 2. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Помиткіна Любов Віталіївна (1962–) (психологічні науки)
  • Злагодух Вікторія Вікторівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського