Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Копистинська І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства / І. М. Копистинська, О. І. Говера, І. В. Бойчук // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 193–199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_23 Розглянуто шляхи формування образу соціально відповідального підприємства у процесі розв'язання антикризових завдань. Наголошено на ролі зв'язків із громадськістю у формуванні соціально відповідального підприємства. На конкретному прикладі деревообробного підприємства "Уніплит" показано особливість використання антикризових зв'язків із громадськістю і їх вплив на становлення соціально відповідального підприємства. Розглянуто методику виходу із кризової ситуації. Зосереджено увагу на важливості антикризової роботи із зовнішньою громадськістю підприємства, у результаті якої увага громадськості може бути переведена з конфлікту на доброзичливе ставлення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Копистинська І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства / І. М. Копистинська, О. І. Говера, І. В. Бойчук // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 193–199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |