![]() | Наукова періодика України | ![]() | Поліграфія і видавнича справа |
Солодка Л. І. Дослідження способів популяризації читання на матеріалі регіонального cоціокомунікаційного проекту / Л. І. Солодка // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 245–255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_29 Для пошуку нових способів привернення уваги та формування позитивного ставлення до книги як важливого складника культурного, професійного й інтелектуального збагачення людини особливого значення набуває ознайомлення з різноплановим досвідом підтримки читання за сучасних умов. На підставі осмислення різногалузевих студій (у сфері видавничої справи, маркетингу, соціальних комунікацій та ін.) витлумачено суть поняття "соціокомунікаційний проект", виокремлено його змістові маркери (унікальність функцій, тематики, орієнтованість на конкретного адресата, сфокусованість на досягнення певної мети). З'ясовано природу термінів читання, культура читання, книжкова комунікація, буккросинг. Проаналізовано в регіональному вимірі діяльність соціокультурного проекту читацького клубу "Freebook", в основу якого покладено сучасний молодіжний інтелектуальний рух буккросинг, у сфері ефективної організації промоції читання. Вивчено вплив культурного меседжу спільноти на аудиторію, зокрема на формування громадської думки щодо культури читання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Солодка Л. І. Дослідження способів популяризації читання на матеріалі регіонального cоціокомунікаційного проекту / Л. І. Солодка // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 245–255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |