Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Грет Г. П. Товарна політика видавництва "Дух і літера" / Г. П. Грет, А. В. Гуленко // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 1-2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_1-2_4 Надано дослідження маркетингової товарної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера" як складової частини маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано основні стратегії та напрями реалізації товарної політики видавництвом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грет Г. П. Товарна політика видавництва "Дух і літера" / Г. П. Грет, А. В. Гуленко // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 1-2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_1-2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |