Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Грет Г. П. 
Товарна політика видавництва "Дух і літера" / Г. П. Грет, А. В. Гуленко // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 1-2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_1-2_4
Надано дослідження маркетингової товарної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера" як складової частини маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано основні стратегії та напрями реалізації товарної політики видавництвом.
  Повний текст PDF - 352.35 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грет Г.
  • Гуленко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грет Г. П. Товарна політика видавництва "Дух і літера" / Г. П. Грет, А. В. Гуленко // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 1-2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_1-2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського