Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Грет Г. П. Організація обслуговування покупців як складова культури роздрібної книжкової торгівлі / Г. П. Грет, М. Б. Голуб // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_1-2_2 Розглянуто організацію обслуговування покупців у книготорговельних підприємствах м. Київ, запропоновано шляхи її оптимізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грет Г. П. Організація обслуговування покупців як складова культури роздрібної книжкової торгівлі / Г. П. Грет, М. Б. Голуб // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_1-2_2. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |