Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_6 Розглянуто мотиви виникнення конотації у межах морфем терміна. З'ясовано, що переважно конотація локалізується в основі лексеми, але й афікси здатні підсилювати емоційну виразність. Дослідження проведено на базі рекламних текстів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |