Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Лозинський В. Т. Активні методи продажу книжкової продукції: суть, зміст, напрями використання / В. Т. Лозинський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_12 Розглянуто суть активних методів (АМ) продажу товарів, уточнено зміст АМ продажу книжкової продукції. Визначено основні напрями використання АМ продажу книжкової продукції в практиці діяльності книготорговельних підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лозинський В. Т. Активні методи продажу книжкової продукції: суть, зміст, напрями використання / В. Т. Лозинський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |