Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Лозинський В. Т. 
Активні методи продажу книжкової продукції: суть, зміст, напрями використання / В. Т. Лозинський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_12
Розглянуто суть активних методів (АМ) продажу товарів, уточнено зміст АМ продажу книжкової продукції. Визначено основні напрями використання АМ продажу книжкової продукції в практиці діяльності книготорговельних підприємств.
  Повний текст PDF - 1.57 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лозинський В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лозинський В. Т. Активні методи продажу книжкової продукції: суть, зміст, напрями використання / В. Т. Лозинський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського