Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Ємчик Л. 
Прогностичний підхід до формування змісту навчальних предметів у ПТНЗ / Л. Ємчик, У. Смолінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_9
Проаналізовано результати діагностування рівнів знань учнів зі спеціальності “Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення”і спеціальності “Слюсар із ремонту автомобілів”. Наведено статистичні показники градації рівнів знань. На констатувальному етапі дослідження проведено опитування викладачів і майстрів виробничого навчання про зміни, які вони вважають необхідними у навчально-виховному процесі. Виявлено такі результати: перегляд навчальних планів і програм з усіх дисциплін, логічне впорядкування теми, поглиблення вивчення електроніки, електротехніки, електромагнетизму, молекулярної фізики, зміна змісту предметів згідно нових версій програм. На думку авторів, прогностичні дослідження повинні проводитися безперервно, а отримана інформація повинна постійно поновлюватися з метою коригування навчально-методичної документації, в тому числі кваліфікаційних характеристик.Проанализированы результаты диагностирования уровней знаний учащихся по специальности "Оператор по обработке информации и программного обеспечения" и "Слесарь по ремонту автомобилей". Приведены статистические показатели градации уровней знаний. На констатирующем этапе исследования проведен опрос преподавателей и мастеров производственного обучения об изменениях, которые они считают необходимыми в учебно-воспитательном процессе. Выявлены следующие результаты: просмотр учебных планов и программ по всем дисциплинам, логическое упорядочение темы, углубление изучения электроники, электротехники, электромагнетизма, молекулярной физики, изменение содержания предметов согласно новых версий программ. По мнению авторов, прогностические исследования должны проводиться непрерывно, а полученная информация должна постоянно обновляться с целью коррекции учебно-методической документации, в том числе квалификационных характеристик.The rapid development of information and communication technologies, the transformation of industrial production and a permanent reduction in the time of applied knowledge amortization requires rapid adaptation of graduates in the workplace. This is possible on the basis of thorough integrated science and mathematics and professional knowledge of graduates and understanding of the need for self-improvement. The paper illustrates the use of didactic prediction to account for continuous changes in the various fields of science, technology and production for timely adjustment of educational-methodical documentation and qualification characteristics. The authors analyze the results of the study of knowledge in physics of students of specialties “Information processing and software operator” and “Car repair mechanic”.
  Повний текст PDF - 318.677 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ємчик Л.
  • Смолінська У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ємчик Л. Прогностичний підхід до формування змісту навчальних предметів у ПТНЗ / Л. Ємчик, У. Смолінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ємчик Любов Федорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського