Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Загорний М. 
Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності інноваційної моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації / М. Загорний // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_12
Проаналізовано основні організаційні форми курсового підвищення кваліфі- кації педагогічних працівників ПТНЗ, що здійснюється в очній, очно-дистанційній та заочній формі підвищення кваліфікації.Розглянуто етапи розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників: початковий (стартовий зріз рівня розвиненості названої характеристики особистості), процесуальний (освіт ня діяльність слухачів курсів підвищення кваліфікації), результуючий. Охарактеризовано основні структурні елементи розробленої та апробованої моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ: мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційно-діяльнісний та рефлексійний. Особливістю досліджуваної моделі порівняно з відповідною традиційною є реалізація традиційних організаційних освітніх форм і методів за допомогою інноваційних засобів навчання, а саме: “Електронний навчально-методичний комплекс для підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів”, відкрита науково-практична Веб-конференція “Сучасний урок у професійній школі: здобутки та перспективи", "Відкритий консультаційний Веб-форум для педагогів професійної школи". В структурі кожного компонента є дві складові: мотиваційно-цільова та когнітивна. Доведено високий рівень результативності цієї моделі.Проанализированы основные организационные формы курсового повышения квалификации педагогов ПТУ, осуществляемой в очной, очно-дистанционной и заочной форме повышения квалификации. Рассмотрены этапы развития информационной компетентности педагогов: начальный (стартовый срез уровня развитости названной характеристики личности), процессуальный (образовательная деятельность слушателей курсов повышения квалификации), результирующий. Охарактеризованы основные структурные элементы разработанной и апробированной модели развития информационной компетентности педагогических работников ПТУ: мотивационно-целевой, когнитивный, операционно-деятельностный и рефлексивных. Особенностью исследуемой модели по сравнению с традиционной является реализация традиционных организационных образовательных форм и методов с помощью инновационных средств обучения, а именно: "Электронный учебно-методический комплекс для повышения квалификации педагогических работников профессионально-технических учебных заведений", открытая научно-практическая Интернет-конференция " Современный урок в профессиональной школе: достижения и перспективы "," Открытый консультационный Веб-форум для педагогов профессиональной школы. В структуре каждого компонента есть две составляющие: мотивационно-целевая и когнитивная. Доказан высокий уровень результативности этой модели.The article deals with the theoretical and methodological foundations of information competence of teachers at vocational schools in the system of qualification improvement; the structure and content of components of the information competence of teaching staff at vocational education institution; the technique of assessing the level of development of teaching staff’s information literacy; as well as the main results of the pedagogical experiment on introduction of an innovative model of information competencies development into the system of the advanced courses in the training of vocational schools teachers.
  Повний текст PDF - 340.754 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Загорний М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Загорний М. Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності інноваційної моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації / М. Загорний // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського