Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Брянцев О. 
Методичні рекомендації до візуального ряду навчального посібника з комп’ютерної графіки / О. Брянцев // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_8
Обгрунтовано провідну роль навчально-методичної літератури для забезпечення належного рівня підготовки майбутнього фахівця. Сформовано вимоги до укладача науково-методичної літератури: досконале знання дисципліни, аналітичні здібності, вміння добирати та структурувати матеріал, формувати навчальний тезаурус і додатковий інструментарій. Розглянуто класифікації навчальних та навчально-методичних видань та висловлено судження про дидактичне призначення та навчальний результат підручників різних типів. Проаналізовано різнопланові навчальні видання з комп'ютерної графіки та виокремлено спільні закономірності. Висловлено загальні методичні рекомендації до ілюстрування навчального посібника: організація тексту та ілюстративного матеріалу у дві колонки, використання контрастуючих чинників для зображення, практика асиметричного розташування зображень у тексті. Наведено приклади організації візуального ряду в підручниках з комп’ютерної графіки.Обоснована ведущая роль учебно-методической литературы для обеспечения надлежащего уровня подготовки будущего специалиста. Сформированы требования к составителям научно-методической литературы: совершенное знание дисциплины, аналитические способности, умение подбирать и структурировать материал, формировать учебный тезаурус и дополнительный инструментарий. Рассмотрены классификации учебных и учебно-методических изданий и высказано суждение о дидактическом назначении и учебном результате учебников различных типов. Проанализированы разноплановые учебные издания по компьютерной графике и выделены общие закономерности. Высказаны общие методические рекомендации к иллюстрированию учебного пособия: организация текста и иллюстративного материала в две колонки, использование контрастирующих факторов для изображения, практика асимметричного расположения изображений в тексте. Даны примеры организации визуального ряда в учебниках по компьютерной графике.Grounded is the leading role of educational materials to ensure adequate training of future specialists. Formulated are the requirements for the originator of scientific literature: a thorough knowledge of the discipline, analytical skills, ability to adopt and structure content, form training thesaurus and additional tools. Considered is the classification of educational and methodological issues and expressed opinions about didactic purpose and learning outcomes of different types of books. Analyzed are the diverse educational publications on computer graphics and singled out common patterns. Been distinguished are the general guidelines for textbook illustration: the organization of the text and illustrations in 2 columns, use contrasting factors for the image, the practice of asymmetric location of the image in the text. Posted is the fig of examples of visual range in textbooks on computer graphics.
  Повний текст PDF - 543.316 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Брянцев О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Брянцев О. Методичні рекомендації до візуального ряду навчального посібника з комп’ютерної графіки / О. Брянцев // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського