Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Волженцева І. 
Комплексно-структурний аналіз психічних станів студентів у контексті генезису поліфункціональної регуляції / І. Волженцева // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_15
Обгрунтовано потребу пошуку нетрадиційних можливостей вивчення закономірностей побудови та реалізації довільної активності. Визначено поняття, модель поліфункціональної регуляції психічних станів та її компоненти. Проаналізовано методики проведення дослідження психічних і вегетативних процесів. Доведено потребу диференціації психічних станів для дослідження психічних процесів під час навчальної діяльності. Проведено диференціацію психічних станів за такими критеріями: переважання певних психічних процесів, модальність переживань, продуктивність, вплив на діяльність. Виокремлено характеристики зміни в структурі поліфункціональної регуляції психічних станів: знак, інтенсивність, продуктивність вплив на діяльність, вплив на поведінку, образність. Розкрито перспективи подальших розробок поліфункціональної регуляції психічних станів емоціогенними методами.Обоснована необходимость поиска нетрадиционных возможностей для изучения закономерностей построения и реализации произвольной активности. Определено понятие, модель полифункциональной регуляции психических состояний и ее компоненты. Проанализированы методики проведения исследования психических и вегетативных процессов. Доказана потребность дифференциации психических состояний для исследования психических процессов в ходе учебной деятельности. Проведена дифференциация психических состояний по следующим критериям: преобладание определенных психических процессов, модальность переживаний, производительность, влияние на деятельность. Выделены характеристики изменения в структуре полифункционального регуляции психических состояний: знак, интенсивность, производительность влияние на деятельность, влияние на поведение, образность. Раскрыты перспективы дальнейших разработок полифункциональной регуляции психических состояний эмоциогенными методами.Substantiated is the need to find non-traditional opportunities to study patterns of construction and implementation of voluntary activity. Determined are the concept, model multifunctional regulation of mental states and its components. Analyzed are the methods of the study of psychic and vegetative processes. Proved is the need for differentiation of mental states to study mental processes during learning activities. Grounded is the differentiation of mental states the following criteria: prevalence of certain mental processes, the modality of experience, performance, and impact on performance. Highlighted are the characteristic changes in the structure of multifunctional regulation of mental states: the sign, the intensity, the performance impact on performance, impact on behavior imagery. Solved are the prospects for further developments multifunctional regulation of mental states emotiogenic methods.
  Повний текст PDF - 259.591 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Волженцева І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Волженцева І. Комплексно-структурний аналіз психічних станів студентів у контексті генезису поліфункціональної регуляції / І. Волженцева // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського