Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Лопутько О. 
Впровадження нових методів навчання іноземної мови у навчальний процес ВНЗ МВС України / О. Лопутько // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_10
Проаналізовано актуальні методи викладання іноземної мови у ВНЗ системи МВС України. Висвітлено основні переваги та недоліки комунікативного та інтерактивного методів у процесі навчання англійської мови у вищому відомчому освітньому закладі. Акцентовано увагу на необхідності введення у навчальний процес "змішаного" методу, який надає можливість курсантам оволодіти іноземною мовою на якісно вищому професійному рівні. Запропоновано методику та подано схему організації навчального курсу за методами змішаного навчання. Відзначено, що одним із основних переваг роботи за таким методом є його результативність щодо продуктивності організації робочого часу викладача та курсанта. Поряд з цим методи змішаного навчання максимально співвідносяться з кредитно-модульною системою організації навчального процесу, що є перевагою їхнього використання в навчальному процесі. Констатовано, що застосування запропонованих видів навчальної діяльності сприяє удосконаленню вивчення іноземної мови, оскільки дозволяє приділити увагу розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності. Підкреслено, що можливість індивідуального підбору задач, креативність рішень підвищують рівень мотивації курсантів при вивченні іноземної мови.Проанализированы актуальные методы преподавания иностранного языка в ВУЗ системы МВД Украины. Освещены основные преимущества и недостатки коммуникативного и интерактивного методов в процессе обучения английскому языку в высшем ведомственном образовательном заведении. Акцентировано внимание на необходимости введения в учебный процесс "смешанного" метода, который даёт возможность курсантам овладеть иностранным языком на качественно более высоком профессиональном уровне. Предложена методика и представлена схема организации учебного курса по методам смешанного обучения. Отмечено, что одним из основных преимуществ работы по такому методу является его результативность относительно производительности организации рабочего времени преподавателя и курсанта. Наряду с этим методы смешанного обучения максимально соотносятся с кредитно-модульной системой организации учебного процесса, что является преимуществом их использования в учебном процессе. Констатировано, что применение предложенных видов учебной деятельности способствует усовершенствованию изучения иностранного языка, поскольку позволяет уделить внимание развитию всех видов речевой деятельности. Подчеркнуто, что возможность индивидуального подбора задач, креативность решений повышают уровень мотивации курсантов при изучении иностранного языка.The article analyzes contemporary methods of teaching the foreign languages in the higher education establishment of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. The author determined main advantages and disadvantages of the communicative and interactive methods in the process of teaching English in such a kind of the educational establishment The paper stresses the necessity of implementation the blended method into the process of study that provides an opportunity for cadets to master foreign language at the higher professional level. The author concludes that the use of blended methods in foreign language teaching can be quite effective. One of the main advantages of this method is resultiveness in conditions of the maximum productivity of the organization of teacher's and student's working time. Blended learning methods maximally correspond to the credit-modular system of educational process organization that emphasizes the benefits of its use in the process of education. Implementation of the proposed kinds of teaching activity contributes to the improvement of a foreign language learning as far as it allows you to pay attention to the development of all types of speech activity. Furthermore, the possibility to select individual tasks and creativity in problems solutions increase the level of cadets' motivation for foreign language learning.
  Повний текст PDF - 254.473 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лопутько О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лопутько О. Впровадження нових методів навчання іноземної мови у навчальний процес ВНЗ МВС України / О. Лопутько // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лопутько Олена Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського