Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Каньковський І. Є. 
Генезис концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах Східної Європи / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_3
Здійснено аналіз і узагальнення концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах східної Європи; виявлено ключові положення, які можуть бути покладені в основу розробки нової редакції концепції інженерно-педагогічної освіти України. Стверджено, що професійну діяльність інженера-педагога доцільно розглядати як творчу; її потрібно здійснювати на основі взаємозв'язку психолого-педагогічних і спеціальних дисциплін; формування професійних компетенцій майбутнього інженера-педагога важливо здійснювати на основі положень системно-синергетичного, діяльнісного, особистісного, конструктивістського та інтегративного підходів; ідей розвивального навчання, поетапного виконання розумових і практичних дій, педагогічної теорії розвитку творчої особистості під час навчально-пізнавальної діяльності; принципів педагогіки та законів виробничого процесу.Осуществлен анализ и обобщение концепций инженерно-педагогического образования в странах Восточной Европы; выявлены ключевые положения, которые могут быть положены в основу разработки новой редакции концепции инженерно-педагогического образования Украины. Утверждается, что профессиональную деятельность инженера-педагога целесообразно рассматривать как творческую; ее нужно осуществлять на основе взаимосвязи психолого-педагогических и специальных дисциплин; формирование профессиональных компетенций будущего инженера-педагога важно осуществлять на основе положений системно-синергетического, деятельностного, личностного, конструктивистского и интегративного подходов; идей развивающего обучения, поэтапного выполнения умственных и практических действий, педагогической теории развития творческой личности во время учебно-познавательной деятельности; принципов педагогики и законов производственного процесса.The paper shows the practice analyses of generalization conception of engineering pedagogical education in countries of Eastern Europe. Key position was detected which perhaps put fundamentally working redraft conception of engineering pedagogic education in Ukraine. It is alleged that the professional activity of engineer-teacher should be considered as a creative, it must be based on the relationship of psycho-pedagogical and special disciplines; formation of professional competence of future engineers-teachers is important to be based on: system-synergetic provisions, active, personal, constructivist and integrative approaches; ideas of developing training, phased implementation of mental and practical activities, educational theory of creative personality in the teaching and learning activities; pedagogic principles and laws of the production process.
  Повний текст PDF - 505.123 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каньковський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каньковський І. Є. Генезис концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах Східної Європи / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського