Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Калашнікова Л. Ю. 
Громадянськість та гуманістична спрямованість як важливі властивості соціальної позиції особистості майбутніх учителів / Л. Ю. Калашнікова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_27
Висвітлено проблему формування соціальної позиції в майбутніх учителів. Визначено основні знання, оволодіння якими сприяє виробленню у студентів соціальної позиції: знання філософсько-культурологічної, політичної, правової термінології, знання в галузі соціології, соціокультурні знання, знання у сфері педагогіки та методики і сучасних інноваційних технологій громадянського виховання молоді, шляхів її соціалізації. Подано структуру соціальної позиції студентів педагогічного університету як сукупність аксіологічного, інтелектуально-когнітивного, комунікативно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів.Освещена проблема формирования социальной позиции будущих учителей. Определены основные знания, овладение которыми способствует выработке у студентов социальной позиции: знания философско-культурологической, политической, правовой терминологии, знания в отрасли социологии, социокультурные знания, знания, в сфере педагогики и методики современных инновационных технологий гражданского воспитания молодежи, путей её социализации. Представлена структура социальной позиции студентов педагогического университета как совокупность аксиологичного, интеллектуально-когнитивного, комуникативно-деятельностного и личностно-рефлексивного компонентов.The article is devoted the decision of forming teachers’ social position. The author presented the determinations of basic knowledges, which promote the students’ social position: philosophy culture knowledge, political, legal terminology, sociologycal knowledge, social knowledge, knowledge of pedagogics and methods and modern innovative technologies of young people’s civil education, ways of their socialization. It was presented the structure of students’ social position of pedagogical university as an aggregate of intellective cognitive, communicative activity, activity behavioural components.
  Повний текст PDF - 420.347 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Калашнікова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Калашнікова Л. Ю. Громадянськість та гуманістична спрямованість як важливі властивості соціальної позиції особистості майбутніх учителів / Л. Ю. Калашнікова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського