Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Тименко М. М. 
Форми та методи профорієнтаційного та кар’єрного навчання учнів середніх навчальних закладів Англії / М. М. Тименко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_23
Розкрито особливості профорієнтаційного та кар’єрного навчання в середніх навчальних закладах Англії. Визначено їхні форми та методи, навчально-методичні заходи, які проводяться в навчальних закладах, показано місце та значення практичного застосування профорієнтаційного та кар’єрного навчання в англійських школах. Наголошено, що вчителі з профорієнтаційного та кар’єрного навчання та профконсультанти надають значну допомогу учням щодо визначення сфери майбутньої професійної діяльності, піклуються про розвиток здібностей і нахилів своїх вихованців, виховання вільної, незалежної особистості з розвинутим почуттям власної гідності, вірою у свої можливості, власні сили та готовність до життя в суспільстві. Таким чином - вони допомагають кожній дитині реалізувати власний потенціал, застосовувати на практиці свої здібності та реалізовувати поставлені життєві цілі.Раскрыты особенности профориентационного и карьерного обучение в средних учебных заведениях Англии. Определены их формы и методы, учебно-методические мероприятия, которые проводятся в учебных заведениях, показаны место и значение практического применения профориентационного и карьерного обучения в английских школах. Подчеркнуто, что учителя профориентационного и карьерного обучения и профконсультанты оказывают значительную помощь ученикам в определении сферы будущей профессиональной деятельности, заботятся о развитии способностей и склонностей своих воспитанников, о воспитании свободной, независимой личности с развитым чувством собственного достоинства, верой в свои возможности, собственные силы и готовность кжизни в обществе. Таким образом - они помогают каждому ребенку реализовать собственный потенциал, применять на практике свои способности и реализовывать поставленные жизненные цели.The author of the article brings out the peculiarities of careers education of secondary schools in England. The author also defines its forms and methods, educational-methodical ways of careers education that take place at educational establishments;shows the place and meaning of practical approach of careers education in English schools. The author of the article also emphasizes the fact that the teachers of careers education play the main role in helping students to define their future profession;take care of the development of student’s abilities and talents; help students to become strong and independent, have dignity and belief in themselves; and be prepared to live in the society. The teachers of careers education help every student to bring out the best, use their potential in life and achieve the goals of life.
  Повний текст PDF - 488.031 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тименко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тименко М. М. Форми та методи профорієнтаційного та кар’єрного навчання учнів середніх навчальних закладів Англії / М. М. Тименко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського