Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Алексєєва Г. С. 
Засвоєння фахової термінологічної лексики у процесі вивчення дисципліни "російська мова” іноземними студентами в технічному ВНЗ / Г. С. Алексєєва, Н. В. Ротова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_18
Розглянуто процес роботи над засвоєнням професійної лексики, яка має велике значення для науково-виробничої комунікації, сприяючи її інтелектуалізації, полегшує процес засвоєння знань та реалізації їх у майбутній фаховій діяльності, є засобом розширення активного професійного словникового запасу, підвищує культурний рівень майбутнього фахівця. Доведено, що найдоцільнішим для формування мовленнєвої фахової компетенції на основі науково-професійної термінології є використання текстів зі спеціальності – невеликих за обсягом, доступних за змістом, насичених словами, стійкими словосполученнями та граматичними конструкціями, характерними для мови спеціальності.Рассмотрен процесс работы над усвоением профессиональной лексики, которая имеет большое значение для научно-производственной коммуникации, способствуя ее интеллектуализации, облегчает процесс усвоения знаний и реализации их в будущей профессиональной деятельности, является средством расширения активного профессионального словарного запаса, повышает культурный уровень будущего специалиста. Доказано, что наиболее целесообразным для формирования речевой профессиональной компетенции на основе научно-профессиональной терминологии является использование текстов по специальности - небольших по объему, доступных по содержанию, насыщенных словами, устойчивыми словосочетаниями и грамматическими конструкциями, характерными для языка специальности.In the article the process of working on mastering professional vocabulary that is important for the scientific and industrial communications, contributing to its intellectualization, facilitates learning and implementing them in their future professional activity is a means to expand active professional vocabulary, increases the level of future specialists. It is proved that the most appropriate for the formation of speech on the basis of professional competence and professional scientific terminology are the texts of the specialty - small-scale, accessible content, rich words, phrases and grammatical resistant structures specific to language specialty.
  Повний текст PDF - 485.934 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Алексєєва Г.
  • Ротова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Алексєєва Г. С. Засвоєння фахової термінологічної лексики у процесі вивчення дисципліни "російська мова” іноземними студентами в технічному ВНЗ / Г. С. Алексєєва, Н. В. Ротова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського