Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Копилова С. В. Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_9 Зазначено, що ймовірнісний характер педагогічних процесів та неможливість їх однозначного вимірювання зумовлює необхідність адаптивного управління. Завдяки цьому з'являються такі якісні характеристики соціально-педагогічної системи, як: адаптивність, оптимальність, гармонійність, які взаємопов’язані та забезпечують досягнення результативності, ресурсозбереження і здатність до розвитку.Отмечено, что вероятностный характер педагогических процессов и невозможность их однозначного измерения вызывает необходимость адаптивного управления. Благодаря этому возникают такие качественные характеристики социально-педагогической системы, как: адаптивность, оптимальность, гармоничность, которые взаимосвязаны и обеспечивают результативность, экономию ресурсов и способность к развитию.Stochastic nature of pedagogical processes and impossibility of their unambiguous measurement causes of adaptive management. Because of it there are qualitative characteristics of social pedagogical system as adaptability, an optimality, a harmony which are interconnected and provide productivity, economy of resources and ability to development. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Копилова С. В. Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |