Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Спиця-Оріщенко Н. А. 
Вікові особливості професійного самовизначення в молоді / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 413-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_68
Наведено методики, які виявляють особливості професійної орієнтації учнів та розкривають зміст професійних типів особистості на сучасному етапі. Розроблено ряд методичних рекомендацій щодо ефективної реалізації процесу психологічного супроводу учнів старших класів загальноосвітньої та професійної школи.Приведены методики, выявляющие особенности профессиональной ориентации учащихся и раскрывающие содержание профессиональных типов личности на современном этапе. Разработан ряд методических рекомендаций по эффективной реализации процесса психологического сопровождения учеников старших классов общеобразовательной и профессиональной школы.The article presents methods of exposing students' professional orientation characteristics and opening the content of the individuals' professional types at the present stage. A number of methodical recommendations about effective realization of process of psychological escort of pupils of the senior classes of comprehensive and vocational school is developed.
  Повний текст PDF - 338.857 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Спиця-Оріщенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Спиця-Оріщенко Н. А. Вікові особливості професійного самовизначення в молоді / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 413-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_68.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського