Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Маковська О. А. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до викладацької діяльності у вищих навчальних закладах / О. А. Маковська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_46
Розглянуто деякі проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до викладацької діяльності у ВНЗ. Визначено загальні основи методики навчання майбутніх соціальних педагогів у вищій школі. Охарактеризовано компоненти підготовки фахівців соціальної сфери. Проаналізовано систему знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення виконання завдань організації навчально-виховного процесу в системі ВНЗ України студентами магістратури спеціальності „Соціальна педагогіка“, майбутніми викладачами соціально-педагогічних дисциплін.Рассмотрены некоторые проблемы подготовки будущих социальных педагогов к преподавательской деятельности в ВУЗ. Определены общие основы методики обучения будущих социальных педагогов в высшей школе. Охарактеризованы компоненты подготовки специалистов социальной сферы. Проанализирована система знаний, умений и навыков, необходимых для обеспечения выполнения заданий организации учебно-воспитательного процесса в системе ВУЗ Украины студентами магистратуры специальности „Социальная педагогика“, будущими преподавателями социально-педагогических дисциплин.The articles considered some problems of preparation of future social teachers to teaching activity in higher educational establishments. General bases of method of studies of future social teachers are analyzed at higher school. The author described components of preparation of specialists of social sphere. The system of knowledge, abilities and skills, necessary for providing of implementation tasks to organization of educational and educator process are analyzed in the system of higher educationalestablishment of Ukraine by the students graduate specialty "Social Pedagogy", by the future teachers of social and educational disciplines.Проаналізовано теоретичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів (СП) до викладацької діяльності, визначено та охарактеризовано її компоненти. Розглянуто вітчизняний досвід професійної підготовки СП. Обгрунтовано концептуальну модель підготовки майбутніх СП до викладацької діяльності, що являє собою єдність цільового, змістовно-операційного та результативного блоків. Виокремлено, обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх СП до викладацької діяльності: інтенсифікація процесу магістерської підготовки та педагогічна спрямованість її змісту, розвиток мотивації професійного педагогічного самовдосконалення, формування професійної педагогічної ідентичності.
  Повний текст PDF - 216.663 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Маковська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Маковська О. А. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до викладацької діяльності у вищих навчальних закладах / О. А. Маковська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_46.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського