Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_45 Проаналізовано зміст і методику організації педагогічної практики у ВНЗ. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики.Проведен анализ содержания и методики организации педагогической практики в ВУЗ. Определена роль педагогической практики в процессе формирования профессиональных умений будущих инженеров-педагогов. На основе эмпирических данных описаны трудности, с которыми сталкиваются студенты в процессе педагогической практики.The paper analysis the content and organization of practice teaching methods in higher education. The author defines the role of teaching practice in the formation of professional skills of future engineers and teachers. The article describes the difficulties based on empirical data faced by students in the teaching practice. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_45. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |