Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Кожевніков Г. К. 
Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп’ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_38
Розглянуто ключові підходи до формування готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. Описано структурні компоненти педагогічної моделі формування готовності та їх зв'язки. Визначено педагогічні умови, за яких формування готовності може бути ефективним.Рассмотрены ключевые подходы к изучению готовности к разработке и использованию компьютерных обучающих систем. Описаны структурные компоненты модели и их связи. Определены педагогические условия, при которых формирование готовности может быть эффективным.The article described the key approaches of forming the readiness to development and use of the computer learning systems. The structure components of pedagogical model and their connection are shown. The author defined the pedagogical conditions in which formation of readiness can be effective.
  Повний текст PDF - 329.409 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кожевніков Г.
  • Бондаренко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кожевніков Г. К. Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп’ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_38.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського