Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Олексенко В. М. 
Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 297-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_45
Наведено результати педагогічного експерименту щодо самореалізації студентів на заняттях із вищої математики. Встановлено, що навчання, яке орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного та гуманного розвитку на студактивних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу та основні вміння студентів. За критерієм Макнамари доведено, що застосування студактивних занять під час вивчення вищої математики сприяє самореалізації студентів.Приведены результаты педагогического эксперимента относительно самореализации на занятиях по высшей математике. Установлено, что обучение, ориентированное на целенаправленную систематическую самореализацию, обеспечивается в единстве интеллектуального, физического и гуманного развития на студактивных занятиях. Раскрыты компоненты этого процесса и основные умения студентов. С помощью критерия Макнамары доказано, что применение студактивных занятий при изучении высшей математики способствует самореализации студентов.The results of a pedagogical experiment concerning self-realization of students in classes of higher mathematics are listed. It is determined that studying which is oriented at aim-directed systematic self-realization is provided in unity of intellectual, physical and humane development at studactive lessons. The components of this process and basic skills of students are revealed. According to McNamara criterion it is proved that using studactive lessons by studying higher mathematics favors self-realization of students.
  Повний текст PDF - 429.13 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олексенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олексенко В. М. Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 297-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_45.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського