Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Пономарев А. С. 
Применение таблиц сопряженности в педагогических исследованиях факторных влияний / А. С. Пономарев, М. П. Згурская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_34
Рассмотрены результаты педагогических исследований влияния фактора «ученое звание преподавателя» на уровень знаний студентов высшей технической школы при изучении общетехнического цикла дисциплин. Доказано на основе рандомизированных моделей дисперсионного анализа эффективность применения таблиц сопряженности для получения статистически значимых выводов о качественных влияниях исследуемого фактора на показатели эффективности учебного процесса.Розглянуто результати педагогічних досліджень впливу чинника «вчене звання викладача» на рівень знань студентів вищої технічної школи у процесі вивчення загальнотехнічного циклу дисциплін. Доведено на основі рандомізованих моделей дисперсійного аналізу ефективність вживання таблиць зв'язаності з метою здобуття статистично значущих підсумків про якісні впливи досліджуваного чинника на показники ефективності навчального процесу.The results of pedagogical researche of influence the factor “academic rank of a teacher” of the level of students’ knowledge at higher technical school while studying general technical cycle disciplines. On the basis of the randomized models of the dispersion analysis, the efficiency has been proved of applying contingency tables for receiving statistically important conclusions about a qualitative influence of the factor under study on the educational process efficiency factor.
  Повний текст PDF - 367.72 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пономарев А.
  • Згурская М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пономарев А. С. Применение таблиц сопряженности в педагогических исследованиях факторных влияний / А. С. Пономарев, М. П. Згурская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського