Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Єсіна Н. О. 
Творчі вміння вчителя як компонент готовності до майбутньої професійно-педагогічної діяльності / Н. О. Єсіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_7
Розкрито зміст понять «професійно-педагогічна підготовка», «готовність». Виявлено структурні компоненти професійно-педагогічної підготовки вчителя, які реалізуються в діях педагога та дають змогу мобільно та гнучко керувати діяльністю студентів. Розкрито специфічні особливості професійно-педагогічної підготовки, що сприяють всебічному розвитку особистості студента. Подано авторське визначення понять «професійно-педагогічна підготовка», «готовність».Раскрыты понятия «профессионально-педагогическая подготовка», «готовность». Выявлены структурные компоненты профессионально-педагогической подготовки будущего учителя, которые реализуются в действиях педагога и дают возможность мобильно и гибко управлять деятельностью студентов. Раскрыты специфические особенности профессионально-педагогической подготовки, что способствуют всестороннему развитию личности студента. Дано авторское определение понятиям «профессионально-педагогическая подготовка», «готовность».Are disclosed of “professional-pedagogical training”, “readiness”, the structural components are revealed of professional pedagogical training for a future teacher that are realized in the teacher’s actions and allow a mobile and flexibile management of the students’ activities; the specific features of the professional pedagogical training (are discussed) that promote the all-round development of students’ personality; the author’s definition is given to the concepts “professional pedagogical training", "readiness”.
  Повний текст PDF - 305.364 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Єсіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Єсіна Н. О. Творчі вміння вчителя як компонент готовності до майбутньої професійно-педагогічної діяльності / Н. О. Єсіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського