Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Макар Л. М. Формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості майбутнього вчителя / Л. М. Макар // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_14 Розглянуто проблему формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості як результату засвоєння особистістю правових знань і зразків правової поведінки в психолого-педагогічному плані й такого, що сприяє переходу цих знань моделей поведінки в особистий життєвий досвід.Рассмотрена проблема формирования эмоционально-ценностного компонента правосознания как результата усвоения личностью правовых знаний и образцов правового поведения в психолого-педагогическом плане и такого, который содействует переходу этих знаний моделей поведения в личный жизненный опыт.In the article the problem of formation of an emotionally-valuable component of sense of justice as result of mastering by the person lew knowledge and samples of legal behavior in the psychological-pedagogical plan and such which promotes transition of this knowledge of models of behavior into personal life experience is considered. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Макар Л. М. Формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості майбутнього вчителя / Л. М. Макар // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |