Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Лазарєв М. І. Розробка каузальних мереж подання змісту навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_11 Розглянуто проблеми навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів та інженерів-педагогів. Проаналізовано існуючі підходи до вдосконалення навчального процесу. Запропоновано напрями розробки мережевої моделі подання знань на основі каузальної мережі. З урахуванням структури та специфіки дисципліни обрано найефективнішу модель.Рассмотрены проблемы обучения неразрушающего контроля будущих инженеров и инженеров-педагогов. Проанализированы существующие подходы к усовершенствованию учебного процесса. Предложены направления разработки сетевой модели представления знаний на основе каузальной сети. С учетом структуры и специфики дисциплины выбрана самая эффективная модель.The article considers problems of teaching non-destructive control to future engineers and teacher-engineers. The existing approaches to improving the educational process are analyzed. The areas are suggested of developing a network model of knowledgepresentation based on causal networks. Taking into account the structure and specificity of a discipline, the most effective model is selected. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазарєв М. І. Розробка каузальних мереж подання змісту навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |