Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Шушляпин О. И. Интегрированный процесс обучения студентов на основе личностно-ориентированного и инновационного группового подхода / О. И. Шушляпин, О. В. Ломакина, М. И. Кожин, И. Н. Добровольская, П. И. Рынчак, А. Ю. Титова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_18 Опыт применения индивидуальных задач в учебном процессе в ВУЗ различного профиля показывает, что они могут включать: изучение новых подходов в диагностике и лечении, применение разных средств активизации мышления и инициативы в самостоятельной работе с закреплением материала на основе использования cais-метода, метода «внутренней игры». В условиях технического ВУЗ учебно-воспитательная работа преподавателей и студентов в отличие от медицинского ВУЗ имеет свою неповторимую специфику, требующую иного личностно-ориентированного и индивидуализированного подходов.Досвід застосування індивідуальних завдань у навчальному процесі ВНЗ різного профілю показує, що вони можуть включати: вивчення нових підходів у діагностиці та лікуванні, застосування різних засобів активізації мислення і ініціативи в самостійній роботі із закріпленням матеріалу на основі використання cais-методу, методу „внутрішньої гри ”. За умов інженерно-технічного ВНЗ навчально-виховна робота викладачів і студентів на відміну від медичного ВНЗ має свою неповторну специфіку, вимагаючи іншого особистнісно-зорієнтованого й індивідуалізованого підходів.Our experience of applying individual assignments in educational process in universities of different profiles shows that they can comprise: studying new approaches in diagnostics and curing, applying different means of activizing thinking and initiative in the independent work with material consolidation with the help of cais-меthod, меthod of «inner game». In conditions of a technical university the teachers’ and students’ teaching educational work in contract to a medical university has its own specificity demanding another personality-oriented and individualized approaches. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шушляпин О. И. Интегрированный процесс обучения студентов на основе личностно-ориентированного и инновационного группового подхода / О. И. Шушляпин, О. В. Ломакина, М. И. Кожин, И. Н. Добровольская, П. И. Рынчак, А. Ю. Титова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |