Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Ремзі І. В. 
Удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі / І. В. Ремзі // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_39
Обгрунтовано можливість удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі шляхом введення інтегрованої за системного підходу дисципліни "Професійно-прикладна фізична підготовка", встановлено її гносеологічні й історичні корені, зв'язки й особливості за суттю інтенсифікованого навчального процесу.Обоснована возможность усовершенствования физвоспитания в профориентированной школе путем введения системно интегрированной дисциплины "Профессионально-прикладная физическая подготовка", установлены ее гносеологические и исторические корни и связи, а также особенности по сути интенсифицированного учебного процесса.The possibility of perfecting physical education in a professionally orientated school is well-grounded in the article. This is done by introducing the system of integrated discipline "Professionally applied physical fitness". There established its gnosiological and historical roots and links. The article gives the particular examples and reasons as far as the introduction of means and tasks into studies in concerned.
  Повний текст PDF - 405.578 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ремзі І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ремзі І. В. Удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі / І. В. Ремзі // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського