Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Алексеев А. Н. Уточненное определение закрытой и открытой форм тестовых заданий / А. Н. Алексеев, Г. В. Алексеева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_18 Уточнены понятия закрытой и открытой форм тестових заданий. Предложены в качестве дополнительного критерия классификации ввести количественную характеристику, учитывающую вероятность угадывания правильного ответа. Приведены математические зависимости, позволяющие вычислять критериальные значения для типовых тестовых заданий.Уточнено поняття закритої та відкритої форм тестових завдань. Запропоновано як додатковий критерій класифікації увести кількісну характеристику, яка враховує вірогідність вгадування правильної відповіді. Наведено математичні залежності, що дозволяють вираховувати критеріальні значення для типових тестових завдань.Concepts of closed and open forms test tasks are specified in the article. As an additional criterion for classification, a quantitative characteristic, is suggested which takes into account the probability of guessing the right answer. Mathematical dependences are given which allow calculating criterion values for standard test tasks. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Алексеев А. Н. Уточненное определение закрытой и открытой форм тестовых заданий / А. Н. Алексеев, Г. В. Алексеева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |