Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Кайдалова Л. Г. Моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів / Л. Г. Кайдалова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_31 Розглянуто теоретичні та методичні основи моніторингу якості професійної підготовки інженерів-технологів за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Визначено його складові, послідовність та вимоги щодо проведення.Рассмотрены теоретические и методические основы мониторинга качества профессиональной подготовки инженеров-технологов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Определены его составляющие, последовательность и требования к проведению.The article deals with the theoretical and methodological principles of teacher- engineers professional training quality monitoring in conditions of credit-module system of teaching process organization. Its components, sequence and demands to fulfillment have been defined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кайдалова Л. Г. Моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів / Л. Г. Кайдалова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |