Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Бєлікова В. В. Роль технічних задач у контрольно-пректувальній діяльності інженерів-педагогів / В. В. Бєлікова, А. Ю. Сосонна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_26 Визначено місце технічної задачі в процесі перевірки сформованих знань, вмінь та навичок учнів ПТНЗ. Розкрито логічну структуру та наведено узагальнювальну класифікацію контрольних задач з технічним змістом. Обгрунтовано алгоритм діяльності викладача щодо розробки технічної задачі як засобу дидактичного контролю.Определено место технической задачи в процессе проверки сформированных знаний, умений и навыков учащихся ПТУЗ, раскрыта логическая структура и приведена обобщённая классификация контрольных задач с техническим содержанием, обоснован алгоритм деятельности преподавателя относительно разработки технической задачи как средства дидактического контроля.The article defines the place of a technical problem in the process of checking up the knowledge, skills and acquired habits of vocational school students, it discloses the logical structure and gives a general classification of control problems with technical contents, substantiates the algorithm of teacher's activities concerning the development of a technical problem as a means of didactic control. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєлікова В. В. Роль технічних задач у контрольно-пректувальній діяльності інженерів-педагогів / В. В. Бєлікова, А. Ю. Сосонна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |