Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Чебакова Ю. Г. 
Стратегічні завдання вдосконалення вищої освіти України у контексті Болонського процесу / Ю. Г. Чебакова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_16
Зазначено, що процеси європейської інтеграції охоплюють усе більше сфер життєдіяльності, які включають і вищу освіту. Україна чітко визначила свій розвиток, спрямований на входження в освітній простір Європи, здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог, активно працює над практичним приєднанням до Болонського процесу. Визначними критеріями освіти в рамках Болонського процесу є: якість підготовки майбутніх спеціалістів, відповідність європейському ринку праці, мобільність, сумісність кваліфікації на вузівському та післявузівському етапах підготовки спеціалістів тощо. Перелічені вимоги передбачено програмою розвитку вищої освіти України.Отмечено, что процессы европейской интеграции охватывают все больше сфер жизнедеятельности, включая и высшее образование. Украина четко определила свое развитие, направленное на вхождение в образовательное пространство Европы, осуществляет модернизацию образовательной деятельности в контексте европейских требований, активно работает над практическим присоединением к Болонскому процессу. Определяющими критериями образования в рамках Болонского процесса являются: качество подготовки будущих специалистов, соответствие европейскому рынку труда, мобильность, совместимость квалификации на вузовском и послевузовском этапах подготовки специалистов и др. Перечисленные требования предусмотрены программой развития высшего образования Украины.European integration processes embrace ever more spheres of life activities, higher education among them. Ukraine has clearly defined its development directed at the integration into the European educational space, and is conducting the modernization of educational activities after the European demands, it is actively working on practical integration into Bologna Process. The defining educational criteria, according to the Bologna Process are: future specialist training quality, compatibility with European labour market, mobility, qualification compatibility at university and post-graduate stages of training specialists, etc. The enlisted demands are envisaged by the development programme for higher education in Ukraine.
  Повний текст PDF - 304.506 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чебакова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чебакова Ю. Г. Стратегічні завдання вдосконалення вищої освіти України у контексті Болонського процесу / Ю. Г. Чебакова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського