Наукова періодика України | Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку | ||
Федорченко А. В. А/В-тестування як ефективний інсструмент цифрового маркетингу / А. В. Федорченко, І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. - 2019. - № 19. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2019_19_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорченко А. В. А/В-тестування як ефективний інсструмент цифрового маркетингу / А. В. Федорченко, І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. - 2019. - № 19. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2019_19_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |